środa, 21 marca 2012

mam już rok! :D


bardzo miło mi zauważyć wszem i wobec, że Papilon... kartkodzieło właśnie dziś kończy roczek! :D niesamowite, ile to już czasu :) a ja nadal w skrawkach z nożyczkami... no, ostatnio częściej zamieniam je na pędzel ;) ale entuzjazm i radocha z pasji są dokładnie takie same, jak przed rokiem ;) tak szybko minęło, że ledwie zauważyłam...

bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym (szczególnie mojej najwierniejszej komentatorce :) :* ) i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na kolejny rok ;)

2 komentarze:

  1. pewnie, że zostaniemy :D
    wszystkiego najlepszego!
    mam nadzieję, że te 'pędzlowe' dzieła też nam pokażesz w większej ilości :)

    trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :)))

    jasne, wkrótce nowości wielkanocne ;)

    buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń